Skip to main content

НСЗУ пропонує поради, які допоможуть побудувати довготривалі комунікації з вашим лікарем

  • Якщо лікар надав свій номер мобільного, поцікавтесь, в які години зручно дзвонити або писати та з якими питаннями.
  • Перед тим як дзвонити лікареві, подивіться на годинник. В ідеалі час дзвінків МАЄ ЗБІГАТИСЯ  з часом роботи вашої амбулаторії.
  • Заздалегідь продумайте всі питання перш ніж набирати номер лікаря. Адже нерідкі випадки, коли пацієнт згадує про найважливіше після завершення розмови і передзвонює знову. Починайте розмову або текстове повідомлення з нагадування, ХТО ВИ . Адже лікар не здатен пам’ятати всіх пацієнтів, та відразу переходьте до суті питання.
  • Не відправляйте аудіо, відеоповідомлень, якщо ви не узгодили такий формат заздалегідь.
  • Невідкладна ситуація потребує невідкладної допомоги, а це або дзвінок на 103, або самостійне відвідування лікарні, яка надає медичну допомогу цілодобово. Вас приймуть без електронного направлення у разі, якщо випадок не може чекати.
  • У вихідні, святкові та неробочі дні у вашій амбулаторії працює черговий кабінет та реєстратура. Завжди можна звернутись туди перш ніж турбувати свого лікаря дзвінком у його вихідний.
  • Не плутайте сімейного лікаря з психологом. Поважайте право вашого лікаря на відпочинок і не турбуйте його з метою “поговорити”.
  • Сьогодні всі бачать, наскільки важливими є сімейні лікарі та лікарки в житті кожної родини. Тож НСЗУ закликає потурбуватися трохи про тих, хто має турбуватись про вас!
Перейти до вмісту